تحصیل، کـار و اقـامت در ژاپن دارای مجوز رسمی کاریابی بین‌المللی از وزارت کار

دفتـر ژاپـن:                    ۴۰۶۳ ۵۸۶۵ ۵۰ - ۸۱+ دفتـر ایران:                   ۰۰ ۶۱ ۳۱ ۷۱ - ۰۲۱

کالج و مؤسسات زبان

آموزش‌های کاربردی و کوتاه مدت

تحصیل در کالج‌های ژاپن

دوره‌های کالج در ژاپن بر دوره‌هایی تمرکز دارند که بیشتر به آماده‌سازی متقاضی برای ورود به دانشگاه و بازارکار متمرکز هستند، بنابراین کالج‌ها کمتر به دوره‌های تئوری توجه می‌کنند و بیشتر بر جنبه‌های عملی و عملی تمرکز دارند. دوره‌های کالج در این کشور برای متقاضیانی که می‌خواهند سریع وارد بازار کار شوند و به دنبال مشاغل با درآمد متوسط و پردرآمد هستند، توصیه می‌شود. اگر به قصد مهاجرت کاری به ژاپن را دارید، توصیه می‌کنیم که به‌عنوان بخشی از دوره اصلی در کالج‌هایی شرکت کنید که دوره کارآموزی دارند، زیرا این امر به متقاضی این امکان را می‌دهد که در طول دوره کارآموزی ارتباطات تجاری خود را گسترش داده و شانس استخدام خود را افزایش دهد.

دوره‌های کالج و زبان

Language courses

دوره زبان ژاپنی و کره‌ای

طول دوره‌های زبان ژاپنی و کره‌ای بین ۳ تا ۱۸ ماه است. زمان دوره به سطح یادگیری دانشجو و سطح زبان مورد نیاز بستگی دارد. زبان ژاپنی ۵ سطح دارد که برای تحصیل در دانشگاه‌های ژاپن، نیاز به کسب مدرک سطح ۳ و برای کار نیاز به مدرک سطح ۲ می‌باشد. زبان کره‌ای ۶ سطح دارد که هر دانشگاه بر اساس قوانین خود، یکی از سطوح را برای پذیرش الزامی کرده است. شما می‌توانید برای گذراندن دوره ژاپنی از مؤسسات زبان پذیرش بگیرید. در نظر داشته باشید که پذیرش از مؤسسات زبان مورد تأیید وزارت خارجه ژاپن، منجر به اخذ ویزا می‌شود. گروه هانا نمایندگی رسمی مؤسسات زبان مورد تایید وزارت خارجه ژاپن را دارد.

College

دوره‌های کوتاه مدت

ارتباط نزدیک میان کالج‌ها با صنایع و سازمان‌های ژاپنی باعث شهرت بین‌المللی برخی از این کالج‌ها شده است. شاخص کیفیت کالج‌ها، بر اساس درصد افراد جذب شده به بازار کار مشخص می‌شود. به‌طور معمول این عدد در میان کالج‌های معتبر ژاپنی، بالای ۹۰ درصد است. برای ورود به اکثر کالج‌ها، نیاز به دانستن زبان ژاپنی است و معمولا هم‌زمان با آموزش، دوره کارآموزی نیز تعریف می‌شود. معمولا در کالج‌های ژاپنی صبح‌ها به آموزش پرداخته می‌شود و بعداز ظهرها، کار عملی مرتبط با همان سرفصل، آموزش داده می‌شود. گروه هانا می‌تواند شما را در جهت پذیرش در کالج‌ها کمک کند.

از ما مشورت بگیرید …

ما نماینده رسمی دانشگاه‌ها و کالج‌های معتبر ژاپن هستیم

 
× واتساپِ همیشه آنلاین !